Regulamin zamówień odzieży personalizowanej z haftem

Regulamin zamówień odzieży personalizowanej z haftem

  1. Zamówienia spersonalizowane 1.1. Wszystkie zamówienia dotyczące odzieży z personalizowanym haftem realizowane są na indywidualne zamówienie klienta.
    1.2. Spersonalizowane produkty (z haftem imion, logo, itp.) są tworzone zgodnie z wytycznymi klienta, co oznacza, że nie podlegają zwrotom ani wymianom, chyba że produkt posiada wady fabryczne.

  2. Próba haftu 2.1. Klient ma możliwość zamówienia odpłatnej próby haftu w celu sprawdzenia wyglądu haftu na wybranej tkaninie.
    2.2. Koszt próby haftu jest ustalany indywidualnie i musi zostać uiszczony przed rozpoczęciem prac.
    2.3. W przypadku nawiązania współpracy i realizacji finalnego zamówienia powyżej 10 kompletów, koszt próby haftu zostanie odliczony od łącznej kwoty realizacji.

  3. Terminy realizacji 3.1. Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od stopnia skomplikowania projektu oraz ilości zamówionych sztuk. Klient zostanie poinformowany o przybliżonym terminie realizacji po akceptacji projektu haftu.
    3.2. W sytuacji opóźnień wynikających z przyczyn niezależnych od nas, klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.

  4. Płatności 4.1. Wszelkie zamówienia na odzież spersonalizowaną muszą być opłacone z góry.
    4.2. Płatności można dokonać przelewem bankowym lub innymi akceptowanymi formami płatności dostępnymi w sklepie.

  5. Wykorzystanie wizerunku produktów 5.1. Zastrzegamy sobie prawo do wykorzystania zdjęć gotowych produktów z haftem w naszych mediach społecznościowych oraz materiałach promocyjnych.
    5.2. Produkty będą prezentowane wyłącznie w sposób pozytywny i zgodny z wizerunkiem marki klienta.
    5.3. Klient ma prawo do złożenia pisemnej prośby o wyłączenie swojego projektu z publikacji w mediach społecznościowych.

  6. Reklamacje 6.1. Reklamacje przyjmowane są wyłącznie w przypadku wad fabrycznych lub niezgodności zamówienia z zaakceptowanym projektem haftu.
    6.2. Aby zgłosić reklamację, klient musi skontaktować się z nami w terminie 7 dni od daty otrzymania produktu.
    6.3. W przypadku uznania reklamacji, produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na koszt sprzedawcy.

  7. Ochrona danych osobowych 7.1. Dane osobowe klientów są przetwarzane wyłącznie w celach realizacji zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych.
    7.2. Klient ma prawo do wglądu, poprawienia lub usunięcia swoich danych osobowych.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl