Regulamin zamówień odzieży personalizowanej z haftem
-
Zamówienia spersonalizowane 1.1. Wszystkie zamówienia dotyczące odzieży z personalizowanym haftem realizowane są na indywidualne zamówienie klienta.
1.2. Spersonalizowane produkty (z haftem imion, logo, itp.) są tworzone zgodnie z wytycznymi klienta, co oznacza, że nie podlegają zwrotom ani wymianom, chyba że produkt posiada wady fabryczne. -
Próba haftu 2.1. Klient ma możliwość zamówienia odpłatnej próby haftu w celu sprawdzenia wyglądu haftu na wybranej tkaninie.
2.2. Koszt próby haftu jest ustalany indywidualnie i musi zostać uiszczony przed rozpoczęciem prac.
2.3. W przypadku nawiązania współpracy i realizacji finalnego zamówienia powyżej 10 kompletów, koszt próby haftu zostanie odliczony od łącznej kwoty realizacji. -
Terminy realizacji 3.1. Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od stopnia skomplikowania projektu oraz ilości zamówionych sztuk. Klient zostanie poinformowany o przybliżonym terminie realizacji po akceptacji projektu haftu.
3.2. W sytuacji opóźnień wynikających z przyczyn niezależnych od nas, klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany. -
Płatności 4.1. Wszelkie zamówienia na odzież spersonalizowaną muszą być opłacone z góry.
4.2. Płatności można dokonać przelewem bankowym lub innymi akceptowanymi formami płatności dostępnymi w sklepie. -
Wykorzystanie wizerunku produktów 5.1. Zastrzegamy sobie prawo do wykorzystania zdjęć gotowych produktów z haftem w naszych mediach społecznościowych oraz materiałach promocyjnych.
5.2. Produkty będą prezentowane wyłącznie w sposób pozytywny i zgodny z wizerunkiem marki klienta.
5.3. Klient ma prawo do złożenia pisemnej prośby o wyłączenie swojego projektu z publikacji w mediach społecznościowych. -
Reklamacje 6.1. Reklamacje przyjmowane są wyłącznie w przypadku wad fabrycznych lub niezgodności zamówienia z zaakceptowanym projektem haftu.
6.2. Aby zgłosić reklamację, klient musi skontaktować się z nami w terminie 7 dni od daty otrzymania produktu.
6.3. W przypadku uznania reklamacji, produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na koszt sprzedawcy. -
Ochrona danych osobowych 7.1. Dane osobowe klientów są przetwarzane wyłącznie w celach realizacji zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych.
7.2. Klient ma prawo do wglądu, poprawienia lub usunięcia swoich danych osobowych.